Kızlar merhaba bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olacak ben ne zaman kucağıma alsam öne doğru eğiliyor C şeklini alıyor hatta oturma pozisyonunda duruyor desem yeridir. Normal mi daha erken onu engellemeli miyim? Araştırdım ama doktorların da bu konuda ortak bi kararını bulamadım. Hakkında bilgisi olan fikir verebilir mi