Kaanefe_ 😩 o kaka omrumu yedi cocuk dogdu bi kez yapti sonra 4 gun yapmadi hastaneye gittik norml dedilr 6 ay surdu bu kaka muhabbeti 6. Ayda artik doktr ilac verdi ek gidaya gecibce zorlandi once zorlnmiyodu 2 ay duzeldi simdi yine kaka kaka saatimiz gelince ailecek agliyoz 😑 anne sutu aliyo sadece diye doktr ilac vermedj bize sobra ek gidada verdi