-TubAsel- HulyaEla annem seftali puresi erik püresi kuşburnu püresi yaptı birde ilikli kemik suyu ve peynir altı suyu hazırladı
bgmarik HulyaEla ben doktoruma sordum şimdi şeftali atsam buzluğa kasımda yedirsem olur mu diye mevsimde ne varsa onu yemesi en iyisi dedi.
Deletedmom14 HulyaEla hiç bişey yapmadım. Kış meyve ve sebzelerinden yiyeceğiz. Kemik suyu ,lor peyniri yapacağım ama çorba ve kahvaltıya başlayınca oda 🤗