Kızlar vazgeçmeyin sakın ben 20 gün bir kere bile emziremedim bol bol ten teması yaptım (benim üstüm tamamen çıplak bebeğiminde sadece bezi vardı) o sırada teklif ettim almazsa zorlamadım daha sonra duş yaptık ılık suyla eşimin yardımıyla Oradada zorlamadan teklif ettim bir iki derken üçüncüde alıverdi memeyi çok şükür şuan 43 günlük olduk ve emiyor (emzik ve biberon meme reddi sebebidir ben hiç kullanmadım ama yoğun bakım sürecimizde kullanılmıştı o yüzden almıyordu meme zar zor unutturdum aldı sonunda darısı başınıza)