Aaa bu konu da yalnız değilmişim şükür. 😀 4 aylık 3 günlüğünüz meme reddi muhabbeti malesef bizde de var. Olmasın diye ne emzik ne biberon vermedim yine oldu. Zor bela emziriyorm. Bu ay 200 gram almış. Kan idrar verdik. Bakalm cumartesi günü kontrolü var tekrar. Zaten süt alerjisi de var. Bakalom ne diyecek doktor. Hakkımız da hayırlısı herkese Allah kolaylık versin.