Sinem2 Grundig marka beyaz eşyası olan var mı. Memnun musunuz ? Annemin buzdolabı bozulmuş yeni alacak biraz uygun bişey bakiyor. En uygun bu markayı buldum ama hiç bu marka bı eşya kullanmadık daha once. Yardımcı olursanız sevinirim
Serene Sinem2 Beko Arçelik grubunun grundig. Ben birebir kullanmadım, ama ürünlerini kullanan yakınlarım memnunlar.
HaticErkanMiran Gayette memnunum 6 yıldır evliyim grundig uygun diye aldık hiç i sorun yok şükür nofrost bide