Evata vücuttaki sütün oluşmasını sağlayan hormon normal seviyeye geldiği an süt oranında azalma olur. Çocuk doyar ama horman düşer. Regl de zaten bu hormonun eksikliğinde olur. Hamile kalamayan adet düzensizliği çeken kadınların %50 si bu hormon yüksek olması sebebiyle regl görmezler veya geç görürler. Anlatmak istediğim olay bu şekilde. Bende hamilelik dönemi öncesinde regl döngüsünde sıkıntı yaşıyordum. 13 omurilik kırığı ile sezaryana girdiğimde anaşıldı bu hormon yüksekliği. Ordan biliyorum.