Elifbeyaz Bebekler gaz sancısında emmek ister. Sen meme verirsen memeyi, biberon verirsen biberonu emer. İlk sağ sol memeyi verin, daha sonra formulu azar azar verip emzik deneyin. Gaz sancısını yatıştırıyor emme refleksi, dolayısıyla emziğin çok faydası var bu konuda. Ben emziremedim, sadece mama ile beslendi bebeğim, gaz sancısından sürekli mama veremeyeceğime göre (3 saatten az olmaması gerekiyor aralığı) emzik verdim ve çok iyi anlaştık