3 aylık oldu oğlum. Hep gazlıydı hep ağlamalı geçerdi günlerimiz çıkarır rahatlardı. Taaki son 4-5 güne kadar hiç bu kadar olmamıştı 😱 sabahtan akşama kadar gaz çıkarıyor. Normal bi insan okadar çıkarmaz ama oğlumun gazı bitmiyo. Gündüz uykusu yok denecek kadar az. Bianda noldu böyle anlam veremiyorum hergeçen gün artıyor 🤦🏻♀️ Hani 40 ı çıkınca rahatlıyoduk