Kızım 25 aylık şuan da İstediği herşeyi anlatıyor yani şöyle misal anne mama vs gibi yada dayısını teyzesini dedesini babasını halasını herkesi herşeyi biliyor fakat cümle kurmuyor anne mama ver anne gel baba bak gibi gibi acaba daha küçük mü yoksa erken mi bilemedim anlayamadım günde 10 dan fazla kelime söylüyor hayvanları renkleri sayıları felan ama cümle kurmak istemiyor ben mi abartıyorum yoksa daha zamanı mı var