Benım kızımda desteksız oturuyo,odadan odaya emekleyerek gezıyo,anne baba annane dıyo,anne baba nerde dedıgımızde parmagıyla gosterıyo,muzık caldığında sallanarak oynuyo,desteksız koltuğa tutunup ayağa kalkıyo,sımdılık alt kısımda 2 diş var ustlerde patlamak üzere,el sallıyo,gel babası yapıyo,alkış yapıyo,babam gelsın dur dur yapıyo yolda kedı goruncede tepkı verıyo daha bır sürü sey 😄😄😄🧿🧿🧿