Sevgili anneler oğlumun boynu çok kızarık pişik gibi aynı ne kullandysak geçmedi 4 ay 15 günlük oğlum gördükçe çok üzülüyorum başna gelen var mı tedavi için ne yapmam lazm doktorların önerdikleride işe yaramadı. Kayınvalidem yap sürüyodu ondan kaldı sürme dedikçe sürdü 😣