Canım hıc korkma. Asıda benım kızım feryat eder bagırır morardı. Ama bu Asıda sadece tek ası ve koldan. Neredeyse bıse hıssetmıyırlar. Yok denecek kadar az agladı. Bıseyde olmadı. ❤️ Gece uykusu da bırkac kez agladı bilsem gece uyuturken calpol verirdim bilemedim 🌼