Mom030 Selam güzel anneler 🤗 Sütünü sağıp bebeğini öyle besleyen anneler ne kadar sıklıkla sağım yaptınız, bir düzeni var mı bunun, nasıl bir süreç yaşanıyor ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
burcuu26 Mom030 basindan beri sagarak veriyorum canim 3 saatte bir sagim yapıyorum ben 15 dk sagiyordum ama simdi göğüs bosalana kadar sagiyorum makina guzel cektigi için ortalama 10 dk da bosaliyor
Btleylul_05 Mom030 ben o şekilde kızımı 7 aylık yapana kadar besledim şuan 25 aylık ben iki saatte bir sağım yapıyordum devamlı şöyle zatne bebekler iki saatte bir acıkıyor ilk zamanlar hep iki saat de bir yapmaya özen gösterdim fazla olursa dolaba koyuyordum içe bildiğini içerdi gerisini dolaba koyardım
Aag123 Mom030 hep öyle yaptım. Kızım 3 saatte 100 ml içiyor. Hiç düzenli sağamadım. Şimdi 4-6 saatte bir sağmaya çalışıyorum. 4 saatte 200 ml 6 saatte 250-200 ml falan geliyor.
Papatyaseverr Mom030 Canım beniimmmmm sağım gardaşım 😊 Doğduğundan beri yani 6 ay 12 gündür sağarak veriyorum ilk zamanlar 2 saatte bir sağıp veriyordum yarımşar saat olacak şekilde yani 15 dk bi gögsüm 15 dk bi gögsümü ve gecede sağıyordum şimdi 3 bazen 2 saat arayla sağıyorum bebeğimin açlık derecesine göre öğünlük sağıyorum çünkü artık gece 12 de sağıyorum en son sabaha kadar sağmıyorum sabah fazla çıkıyor sütüm onu geceye saklayıp gece veriyorum büyüdük ama hala gece acıkıp karnımızı doyurmaya kalkıyoruz 😊
bus00 burcuu26 bebeğiniz ne kadarlık acaba birde bu size ne kadar yetiyor bir öğün İÇİN mi 3 saat için sağım yapıyorsunuz mama veriyor musunuz veya
Mom030 burcuu26 Harikasınız 👍 peki ne kadar süredir sağarak besliyorsunuz? Makinanız nedir ? Ben de şuan arttırmaya çalıştığım için 2 saatte bir sağıyorum neredeyse
Mom030 Btleylul_05 Çok teşekkür ederim dönüşünüz için. Peki emzirme gibi enerji veriyor mu anne kiloların gitmesi için bilginiz var mı ?
Mom030 Aag123 Harikasınız 👍 peki ne zamandır sağarak besliyorsunuz? Bir de emzirme gibi enerji harcıyor mu anne kiloların gitmesi için bilginiz var mı ?
burcuu26 bus00 sutum fazla ciktigi icin 3 sat yetiyor bebefim ikinsaatte bir 60 yada 80 iciyor daha 52 gunluk azmi bilmiyorum
burcuu26 Mom030 52 gunluk bebgim basindan beri sagim yapiyorum hep 3 saatte bir yaptim suan bebegim doyuyor kalanlari gubluk buzkuga atiyorum bende sut fazlaligi var sanirim bebegimde az mi iciyor diye endise ediyorum aslinda
Mom030 Papatyaseverr Ayyy ne kadar güzel yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim 🙏🤗❤️ Ben de bu şekilde ilerlerim büyük ihtimalle 👍
OzgE_K Benim bebeğimde 2 ay 22 günlük ve doğduğu günden beri sağarak besliyorum emmediği için 3 saate bir lansinoh marka sağma makinesiyle sağıyorum ve 3 saate bir 60 cc veya 90 cc çıkıyor 😞 100 veya 110 cc ile doyuyor oğlum mecburen sütümü verdikten sonra mama takviyesi yapıyorum.
Mom030 OzgE_K Ben de sütümü sağıyor aynı zamanda mama veriyorum, üzülmeyelim mühim olan güzel beslenip gelişmesi 👍🤗
Sedaag OzgE_K benimde 43 günlük oğlum var emmedi göğüsümü bende 30 maksimum 40cc çıkıyor ama ben 6 saatte bi sağıyorum bazen 20 cc oluyo üzülüyorum çok sağmıyorum zaten yok diye ilk zamanlar nasıldı sizin hep aynı şekildemi geldi az da sağsanız çokta sağsanız 🤔