yavrusununannesii tam bi bilgim yok ne zaman dönmesi gerektiği hakkında ama benim kızım 2 aylık olduğu günün ertesi günü kendi kendine döndü ve arada hala döner çok nadirde olsa şimdilik kollarını kurtaramıyor henüz 2ay 16 günlük doğduğundan bellide başını hep çok iyi tutuyor ama benim ilk kızımda aynıydı çok dinç oluyor benim kızlarım her bebekte farklılık vardır doktorun sana daha iyi Bilgi verir ama eğer emziriyorsan bol bol hurma yemeye çalış hurma çok etki ediyor sütünden bebeğine geçsin bence