Kızlar merhaba.Ben iki güne bir mastit oluyorum ve maalesef genelde hastaneye gitmek zorunda kalıyorum.Sık sık emzirmeme rağmen ne zaman sütüm artsa hemen mastit oluyorum.İnsanlar sütüm çoğalsın diye dua ederken,ben sütüm çoğalmasın diye dua etmeye başladım tersliğe bakar mısınız?Su bile içemez oldum,süt artıran yiyeceklerin,içeceklerin çoğunu hatta hiç birini tüketemiyorum.Sürekli banyoda masaj yapıyorum,havlular koyuyorum ama artık çok yoruldum Eve hastane tipi pompa bile aldık.Göğüs uçlarım yara bere içinde göğsümü sağmaktan.Bebegim daha 4 aylık ve memeye çok düşkün.Her gün üzülüyorum.Sütten kesmek zorundayım.Sağlığım hiç ama hiç iyi değil.4 aydır her hafta mastit oluyorum.Çok yoruldum artık. Antibiyotik kullanmaktan içim dışıma çıkıyor.Ege bir kaşık süt içecek,içemiyor.Ağrı,ateş, bitmek bilmeyen yaralar vs.Nasıl olacak?bilmiyorum..