anneyimben_ aşağı veya yukarı makat durumunu ben 8-14 aylıkken anca farkedilmiş bebekler gördüm.O zamana kadar anneleri ve çocuk doktorları “süt yetmiyor,beslenememiş,normaldir geçer” gibi anlamadan geçmiş hep lavman,ilaç vs dediğiniz gibi. Ameliyata ihtiyaçları olmadı büyüdükçe ancak ailelerin yıpranması cabası.