Merhaba güzel anneler . Erkek bebeklerinizin banyodayken pipisini çeviriyor musunuz ? Doktorumuz yapmanıza gerek yok dedi hemşiremiz yapın dedi . 2,5 aylığız şu an daha önce hiç yapmadım . Açıkcası yapınca da ne oluyor hiçbir fikrim yok . Annem ve kayınvalidem biz hep yaptık ölü deriyi atar içinden diyorlar ama 👀👀 İnternette de herhangibir zararını okumadım yararı da yok galiba 🤗 Sizin fikirleriniz nedir ?