Misskokulum Hanımlar bebeğimin bezini az önce değiştirirken kakasında kurt gördüm 😩huzursuzluğu da var ben dişe bağlıyorum alakası var midir?Onemli bir şey mi basına gelen var mi?
Arasannesi Misskokulum kurt önemli dıye bılıyorum valla buyuklerde falanda oluyor duymustum.doktora goturmenız gerekır gecmıs olsun
Arencik Kurt olduğuna emin misiniz ? Bazen ben muz verince iplik gibi bir şeyler oluyor ondan olablr mi
Misskokulum strongMom zaynebimmm ilknurgoksu Arencik Puki Arasannesi Sutbitkisi Puki Arencik Laloba 2lokummannesiii ebz09 ErvaMuhammedAli16 bianneeee Nil_Oz Birkizbiroglan MarlaSinger nicu Marinedeniz SeverusSnape busraozturk_11 kokusudalin Sutbitkisi bir çok arkadaş durumdan haberdar olmak istemişti anca yazabildim doktora götürdük ilaç tedavisine başladı eşim ve ben de dahil olmak üzere.Evdeki iç çamaşırları çarşafları nevresim kılıflarını 90 derecede yıkayıp ütülemem gerektiğini söyledi.Ayrica tırnaklarını sürekli kesmem ve el hijyenine çok dikkat etmem gerekiyor.Bahcede Çimen vs ellediyse olma ihtimali yüksek dedi ki biz her gün sitenin bahçesinde hava almak icin çıkarıyoruz yerle de temas etmişti bir kaç kere.Geceleri yumurtalarını bırakıp makattan çıkıyorlarmış bu yüzden gece sıkça uyanıp rahatsız olmuş dediğim gibi ilaç içip 10 gün sonra devamı halinde ilaç tedavisine devam edeceğiz aksi halde geçmezse başka bir ilaçla tedavi göreceğiz dualarınızı esirgemezseniz mutlu olurum sizden ricam çok dikkat edin yavrularınıza herkese teşekkür ederim dün bilgilendirdiği icin❤️
Misskokulum Arasannesi yaaa yarın bi götüreyim o zaman ilk defa gördüm çok tedirginim kaç gündür hep huysuz 🥺
kokusudalin Misskokulum kil kurdu acil doktor gormeli bebeginiz siz ve esinize de tedavi uygilayacaklar. Kiyafetleri surekli yıkayıp utulenmesi gerek carsaflar surekli degismesi gerek
ErvaMuhammedAli16 Misskokulum Parazit olmuş yavrum 🤦🏻♀️ Çok berbat birşey ya çocukluğumdan beri yaşıyorum. Kızım 3 yaşında onda da vardı 2 ay kadar önce. Sağlıkocağına götürüp ilaç yazdı dr. Hemen döktü. Acayip huzursuzluk yapar poposu kaşınır duramaz yerinde
Dilek24 Misskokulum canim o kil kurdu büyük insanlarda da oluyor alt temizliğine dikkat et sağlık ocağına götür orda gereken ilacı verirler
Sutbitkisi Bağırsak tenyasıdır o. Misskokulum Bir ilaçla halledilir. Hatta yetişkinlerde sabah aç karna sarımsak yutun diyorlar ama bebekse olmaz tabi ki. Geçmiş olsun
Arasannesi Misskokulum kıyamam belkı de ondan huzursuzdur.bagırsaklarda oluyor kaka yapmadan bıle cıkabılıyor ama tabı daha mınık fazla ılerledıgını de sanmam.ınsallah hemen geçer
Senemmm11 Misskokulum huzursuzluğu da var diyorsunuz canlı hareket ediyordu kurt gördüm diyorsunuz yarını beklemenizde ki amaç ne çocuğu acile götürsenize şimdi
Laloba Misskokulum ben kendim yaşadım kaşıntıdan rahat edemiyordum bebek için ne kadar zor olur tahmin edemiyorum
Misskokulum Senemmm11 hanımefendi pardon da bu tepkiniz niye eşim iste henüz gelmedi bu saatte tek basıma gidemeyeceğime göre