8 aylık doğdum, 7 aylıkken konuşmaya bir yaşında cümleler kurmaya sohbete başladım çok erken yürümeyi öğrendim annemin anlattığına göre. Üç yaşında okumayı söktüm. Bebeğim de 38+1de doğdu şimdi 3 aylık ayından önde gidiyor zeka gelişimi. fiziksel olarak da ayından önde davranıyor sadece zayıf bir bebek. Bence bebekten bebeğe değişiyor. Kardeşim iki yaşına kadar konuşmadı yürümedi