Kutayalpinannesi Simay41 süt süt yapar derler canım😉 bol yeşillik, mercimek, bulgur, bol su, birde biz burda (maraş) hapse yaparız ben hemen 2 kase yaparım hemen artırır içeriği nisasta pekmez tereyağ ceviz zaten 🌸
Kutayalpinannesi Ysmnbll mamayla doydugu için emmesi azalmış olabilir. Bebis ne kadar emerse o kadar süt bol gelir dogduktan sonra emzik niyetine bile verin emdikce çoğalır. Benimde tek göğsümü emmedi 1 ay süt cok azdı zorla ağzına vere vere çoğaldı çok şükür.Bazıları bağımlılık yapar alışır vs diyor ama evladımi doyuramadiktan sonra hepsi bos dedim ben.
Simay41 Kutayalpinannesi mama vermiyorum sadece anne sütüyle besleniyor ama bi ara meme reddi yaşadık çok şükür onu atlattık azalma da ondan oldu sanırım
Mrc123 Simay41 emzirme danışmanlığı yazın instagrama dilruba hanım la iletişime gecin yada anne odası dilek hanım. Mom stok güzel bir çay içinde bitkiler olan çay. Bende baya işe yaradı. 3 öğün yemeğinizi yeyin sogan sarımsak dereotu bulgur pilavı. Bol su zaten içiosunuz stres yapmayın uyuyun uyuyabilirseniz.
Melindam Simay41 Benimde Azalmıştı Sütüm Ablamda AYNI sorunları Yaşamıştı Bestlak Kullandı Ama Çok Bİ faydasını Görmedi Lactamax Aldı Onunla Artmıştı Sütü. Banada Göndermiş Bende Şimdi Lactamax İçiyorum Gayette Güzel Arttı Sütüm Hatta Buzluğa Atmaya Başladım. KIZIM 3 aylık BU arada.