UgurArasinAnnesi Pazartesi aşı olduk ama her iki bacagındada böyle morluk ve sertlik yani şişlik oldu normalmi acaba bilgisi olan varmi
Gizemert UgurArasinAnnesi evet normal bizde de oldu. Pamuğa kolonya döküp on dakika felan biraz oraya koy günde 2-3 kere yap Allah’ın izniyle faydası olur ben o şekilde yapmıştım
Deletedmom348 UgurArasinAnnesi Kızım da salı günü aşı oldu. Çok huysuz☹️ama aşı yerinde henüz böyle bişey gözlemlemedim
dertlikerkenez UgurArasinAnnesi merhaba, doktorumuz her aşı sonrası aşı yerlerine dokunmamamızı tembihliyor. İsterseniz bi sağlık ocağınızı ya da doktorunuzu arayın yapmadan önce.
yigidonunanasii Biz daha vurdurmadık ama yiğenim gecen hafta oldu onunda şişmişti Karma aşı olduğu için hemşire normal demiş ıslak havluyla masaj yapmasını söylemişti gecti şükür
UgurArasinAnnesi Gizemert böyle deri altında sert bi cisim gibi birsey var sanki bugün 4.gün denesem fayda eder heralde dimi
Elaalya UgurArasinAnnesi bizi 14. Gün oldu o sertlik hala var geçmedi. Bende kolonya yapıyorum ama bakalım ne zaman geçecek
Gizemert UgurArasinAnnesi olur bizde de aynı şekildeydi beze gibi top olmuştu yavaş yavaş geçti. Aşı yüzünden huysuzlukları da çok oluyor bizde öyleydi yani
UgurArasinAnnesi Deletedmom348 bizim de ilk gün vardı huysuzlugu ama bu sislikte ilk gunden beri duruyor