Selam kızlar,
Ek gıdaya geçtiniz de bebeğinizde kabızlık oldu mu? 3 gün kuralıyla ilk havuç tadımı yaptırdım. Gayet sıkıntısızdı. Sonradan yine 3 gün kuralıyla kabak tadımına geçtik. Tadımın 2.günün de kabızlık başladı. 2 gündür kabız. Yapma gibi bir çabası da yok yani ıkınma gibi..Halbuki kabak daha kolay çıkmasını sağlamaz mı? Beni bilgilendirebilirseniz sevinirim.
İy Akşamlar Herkese.