uykucukoala Kızlar bu böcek ısırığı mı sürekli vücudunda böyle kırmızılıklar çıkıyor iki gün kırmızı kaldıktan sonra geçiyor yavaş yavaş bilen varsa yardımcı olur mu doktora gitmeli miyim
uykucukoala Yagmurliva sizce doktora gitmeme gerek var mı ya koronadan dolayı hiç dışarı çıkmıyorum hastaneye de hiç gitmiyorum aylardır
Nil614kara uykucukoala Bence yok benim kızımı aynı şekilde ısırıyo sonra dönüyo ama içiniz rahat edecekse gidin
Yagmurliva uykucukoala istersen bi sağlık ocağına götür yani benim fikrimce doktorluk bişey yok gidipte riske atma hastaneler tehlikeli aile hekiminize bi danış canım🥰
uykucukoala Yagmurliva aynen hastane çok fena pandemi hastanesi oldu zaten sağlık ocağında da aile hekimimizde korona çıktı en iyisi hiç gitmemek 😅