Selam hanimlar ; benim 1 yasinda bir kizim var ;
alt bölgesi doktorun dedine göre Mantar olup duruyor ; ishal oldu zamanlar cok kizariyor ve temizlerken hickira hickira bagirirak agliyor .
doktor bir krem verdi ama hic bir sekilde faydasi yok ne yapa bilirim lütfwn yardimci olun