Mayis_prensesi Merhaba tatlış anneler doktorum newvit damla kullanmamı söyledi pastanem içermediği için kullanan var mı kaç damla kullanıyorsunuz bebeğim 4ay 5 günlük ??
yigitcren Mayis_prensesi 4 ay 6 günlüğüz doktorumuzun önerisine göre kilosuyla oranla veriliyor 5 damla veriyoruz
Papatyaseverr Mayis_prensesi canım kilosuna göre ayarlıyor doktorla biz 6 aylıkken gittik doktorumu ilaç önermesini istedim sağlık ocağındakini kullanıyordum newvit önerdi 8 damla kullanıyorum günlük 💜
acikahve Mayis_prensesi Ben damla çubuğunu kullanmıyorum. Sprey olarak kullanıyorum. Tek sıkışta ne kadar attığını bilmiyorum.
Papatyaseverr Mayis_prensesi aslında az başlatmışlar ama gelişimini en iyi doktorunuz bilir bir bildiği vardır 💜😊
Busebartu Normalde bizim doktorumuzda kilosuna göre vermişti damla sayısı ama bence en doğrusu doktorunuza sorun en kadar vermeniz gerektiğini