Arkadaşlar merhaba oğlum 11,5 aylık bu aralar sık sık başına vurmaya başladı engel olamıyorum uyarıyorum devam ediyor bu arada izlediği bir çizgi film yok evde de bu tür davranışlar yok nasıl çözebiliriz bu sorunu ? Bu aylarda genelde sinirlenme ısırma vs olabiliyormuş okudum onlar da var ama oyun yaptığını sanıyor isirinca gülüyor ama başına neden vurdugunu çözemiyorum çok üzülüyorum