bebeğim 11 aylık 4.5 aylıktan bu yana katı diyetteyim paketlern içeriğinde eser miktarda yazsa dahi tüketmedim, ilk zamanlae cok zor oluyor fakat bebeğiniz için alısıyorsunuz.karsınızda yeseler dahi canınız çekmiyor.mukus ise ek gıda ile toparladı, o yüzden ben 5.5 aylıkken ek gıdaya baslamıstım. ishal ve mukuslu kakadan cok çektik o yüzden o günler gitsin bir daha gelmesin diye dayanacam dedim diyete, kalsiyum takviyesi mutlaka kullanın.bol su için,incir, ceviz,tahin,pekmez,hepsi sütünüzü artırır ama en önemlisi bol bol emzirmek, alerjiden dolayı meme reddi olusuyor 3.5 ay süt sağarak besledim raporlu mama da yemıyordu son damlasına kadar saat başı sağıyordum cok yıprandım ama şükürler olsun emmeye tekrar dönmüştü, dediğim gibi bıkmadan usanmadan lütfen bebeğinizi emzirin,bol su için ve diyete cok cok dikkat edin geçici bir süreç oldugunu unutmayın her şey bebeğiniz için 🙏🏻