FeyyazCansu Kızlar ilk bezimiz primaydı oğluma pişik yaptı sızdırma olmadı bide lastik izleri çok kalıyordu değiştirmek zorunda kaldım kombili beze geçtim oda çok iyi geldi ama sızdırıyor memnun kaldığınız bez varsa onerirmisiniz
Uykusuzhayat FeyyazCansu en ucuz bez minies kullanıyorum doğduğunden beri şuan 1 yaşında çok memnunum bir kez bile pişik olmadı
Uykusuzhayat FeyyazCansu en ucuz bez minies kullanıyorum doğduğunden beri şuan 1 yaşında çok memnunum bir kez bile pişik olmadı
ANAYIMBENANAA Uykusuzhayat aynen bende öyle, ne prima ne sleppy minies kadar memnun kalmadım hic birinden ☺️
Melike_duru Uykusuzhayat minies aldım bende hemen değiştirdim arkasında ki pamuklu kısım cok az birtek ortada var resmen o ne kadar rahatsız eder bebeği 😏
Crazymomy FeyyazCansu goon çok memnunum. Ne pişik ne taşma. Külot bezi de normal bezi de aynı şekilde. Fiyatı da trendyoldan indirim takip ediyorım oldukça alıyorum. Şuan 4 numara külot bez tanesi 1 tlye geliyor indirim olmadıkça. Bir de minies kullandım migrosunki ama o cok lastik izi yapıyordu o yüzden bıraktım oda güzeldi ama ondan da memnundum.
frambuazliturti FeyyazCansu primanın premium care olanı çok iyi. Bir de en geç iki saatte bir bezini değiştirini, altını açınca da iki üç dk kurumasını bekleyin öyle bağlayın
FeyyazCansu frambuazliturti care kullandım her degiştirdimde ıslak mendil yerine suyla sildim yine de Pişik yaptı bide lastik izi çok bıraktı benim oğlumda