gulsahbaydemir Merhabalar öncelikle 🙂 Kızımın ismi Asya Mira tekrardan nasip olursa kızım olacak 🙏 Ben Alya Mina istiyorum eşim pek istemiyor birde aklımızda Aymira var ama bende ona pek sıcak bakamadım 🤷♀️ Sizden öneri alabilir miyim? 🤗
Seherronya gulsahbaydemir hayırlı olsun canım benimde ikinci kızım oluyor ben daha bulamadım isim babasına bıraktım o bulacak :)) ama bu aralar arya ismi çok hoşuma gidiyor 😇
gulsahbaydemir Deletedmom348 bana da güzel gelmedi 🙂 bende Mina ismini beğeniyorum eşim beğenmedi çocuk isimsiz olacak 😬
Seherronya gulsahbaydemir 20+4 teyim canım şuan nasipse ocak sonu olacak doğum sen kaçıncı haftadasın 😊
gulsahbaydemir Seherronya 28 haftalık 🙂 normalde 12 Aralık fakat sezeryan olacağı için 2 Aralık falan diyordu doktor bakalım 🤗
Karpuzreceli Merhaba hayırlı olsun oncelıkle allah saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsın,oğlumun cınsıyetı bellı olmadan isim çok araştırmıştım. bilge piraye arya bella tomris feryal selvi sima leyla Suan aklıma gelenler
Esra_Deniz Seherronya ilkini normal doğurduysanız çok şanslısınız. Epidural ile doğurabilirsiniz. Sezaryen olmak zorunda kalan biri olarak hala etkisinden kurtulamadım (3 ay geçti). Hep normal istemiştim. Sezaryen çok zor, ağır ve toparlanma süreci uzun.
HungryWolf gulsahbaydemir Hayirli evlat olsun insallah saglikla gelir. 🌸 Benzesin diyorsaniz aklima gelenler Ayda, Arya, Ayla, Aysima, Meyra, Melisa, Miray.
Seherronya gulsahbaydemir normaldi ama bu sefer nedense bi tırsma söz konusu sanırım suni sancıdan dolayı eğer baktımki bununda gelesi yok hemen hooop sezeryan isticem 🙄