Alpaslaninannesii kizlar bebegimde yeni fark ettim bazen 2 gözude iceriye dogru bakiyor bu normalmi ?
Minikannesi00 Alpaslaninannesii canım uygulama hergün bilgiler veriyor ya yanlış hatrlamıyorsam dün orda yazıyordu gayet normalmiş 😊benmde 1 ay 25 günlük
aytiii Alpaslaninannesii beni doktorum göz doktoruna yönlendirmişti göz doktoru 6 ay olmadan belli olmaz şaşılık demişti.
Alpaslaninannesii Minikannesi00 öylemi canim ben okumadim demekki denk gelmemisim senin bebegindede oluyormu ? ben ilk yeni dogdufunda oluyor saniyordum
Minikannesi00 Alpaslaninannesii oluyor tabiki canım , daha kontrol edemiyorlar oturmuyor göz hareketleri . Bende senin gbi şüpheleniyordum uygulama da okudum içim rahatladı
Esem Bebekler göZlerini sabitleyemezmiş başlarda biz dede oluyordu zaten 6. Ayda göz muanesine yönlendiriyorlar
Minikannesi00 Alpaslaninannesii bende bu ara alerjiden şüpheleniyorum ya inşallah yoktur ama çok korkuyorum düşünüyorum sürekli ,senin bebeğinin yüzünde kızarıklık oluyormu gün içinde
Alpaslaninannesii Minikannesi00 evet canim heryeri kizariklik oldu bende bilmiyorumm neden doktor dermatologa gönderdi sali guju randevumuz var bakalim
Minikannesi00 Alpaslaninannesii benim bebeğimin bi oluyor bi geçiyor gün içinde . Acaba sıcaktanmı diyorum. Emzirirken sıcaklıyor ve yoruluyor ya ondan mı yoksa alerjimi var yedğim bişeyden blemiyorum . Senin sadece yüzünde mi
Alpaslaninannesii Minikannesi00 sicaktan olabiliyormis canim bende disariya cikarmistim gezdormek icin o gunde baya sicakdi kipkirinizi oldu simdi biraz gecti ama bazen sankincohaliyor gibi
Minikannesi00 Alpaslaninannesii evet bizimde öyle ,boynunun katlanma yerinde yüzünde ve kulak arkasında oluyor bide kupkuru oluyor yanakları
Alpaslaninannesii Minikannesi00 aynii yerlerde bizimkide canim kulak arkasi boymu bagrindada var bizim
Minikannesi00 Alpaslaninannesii umarım sıcaktan oluyordur . Yarın denicem bi yumurta yemeyip takip edicem canım
Minikannesi00 Alpaslaninannesii of inşallah yoktur alerji falan ama çoğu kişi yazmış ,kulak arkası ,yüz egzema falan diye .
Gzde07 Minikannesi00 canım bizde de vardı yüzü kıpkırmızı oluyodu gün içinde azalıp artıyordu yanakları kuruydu pütür pütürdü bende o ara antibiyotik kullanmıştım dokundu sanmıştım ama isilik dedi doktorumuz bi krem verdi 2 3 sürmede geçti şükür sizinde öyledir muhtemelen
Minikannesi00 Gzde07 ah inşallah öyledir canım ya ,dua ediyorum 🙏 kreminizin ismi neydi acaba ,doktorumuza sorayım gittiğimizde