Taze_annee aynen ya bende eskı paylasım var mı dıye baktım 5 aylık oglum sureklı ıkınıyor ağlama yok bazen cırlıyor öyle ıkınıyor kucagıma alınca susuyor sıkılınca tekrar ytmak istemedıgınde hep yapıyor ama bu yüzdenmı yoksa bir yerı mı agırıyır anlamıyorum bu aylarda yasıyor herkes sanırım ciddi birşey yoktur umarım