Begrich Arhim ne zaman oldu, süt alerjisi olanlar için sakıncalıymış sanırım ve ateş huzursuzluk yaptı mı
Arhim Begrich hayır kuzum cok sukur hıcbır etkisinı girmedik. Hemsıre mız olmaz demıstı zaten olmadı. Mesela 4 ay asısı biraz agır agrısı olur demıstı ve kızım cok aglamıs tı o gece. 9da hıc bıse hissetmedı. Vurulurken bile cok aglamadı
Ygz30 Her sağlık ocağı aynı olmuyormu anladım.Biizi aradılar boy kilo takibi drdiler ve kan verin değerlerine bakılsın dediler.Acayip.12.ayda yaptıracağım ben