Benim de kızımda, geçen ay kontrolde dpktor yapışma var cerrah görsün dedi epey kapanmış demişti çocuk cerraha gittik 10 saniye pıt diye açtı bizde kprktuk cerrah görsün diye ama basitcik birşeymiş sorduk neden olur diye belli değil dedi bazı çocukta olurmuş olmasın diye ne yapalım dedim hiç birşey yapamazsınız dedi bende artık her açtığımda altını o bölgeye açtırıyprum biraz bir daha yapışmaz belki korkma yani basit bir şey