Gzdklc Ek gıda öncesindeki beslenmeyle arasında 3 saat bırakıyorum iyice acıkması için . Sabah kahvaltısını pekmezle tatlandırıyorum . 1 yemek kaşığı koyuyordum 1 tstlı kalığına kadar azalttım ölçüyü . Sebze çorbalarında bal kabağını çok seviyor onu katıyorum . Yoğurt asla yemiyor meyveyle tatlandırıyorum . Her bebek iştahlı olmaz tabii . İlk etaplarda damak tadı alışsın diye formül mamalı tarifler yapıyordum ya da anne sütü katıyordum . Şu an daha çok ek gıdayla beslenmek istiyor mamayı eskisi kadar iştahlı içmiyor . Belki işinize yarayan birşeyler olur . ♥️