Yeniann3 İyi akşamlar arkadaşlar. Sürekli bi yorgunluk var üstümde. Emzirdikten sonra halim kalmıyor baygınlık hissi oluyor. Kafamı yere koymak istiyorum hemen. Neden oluyor acaba? Böyle birşey yaşayan var mı?
Deletedmom299 Yeniann3 normal o kan şekerim düşüyor benimde elim kolum kalkmiyor. Ozellikle gece her emzirmeye kalktığımda hemen bi bardak su ve cikolata yiyorum
zeynepgokce1 Hic yasamadim bilgim yok ama susuzluk veya vitamin eksikligi olabilir mi diye dusundum. Cok gecmis olsun bi doktora gorunun insallah
Perihann Nesrin54 valla esim su tasimaktan bikti sanıyorum emzirdikten sonraa bzimde vucutta sivi kaybımiz oluyor ondan su icesimiz geliyor