Aag123 Güzel hanımlar , anneler buzlukta sütüm var 200 ml olarak koydum hep. İnternete baktım aydınlanamadım. İşe başlamak zorundayım . Bunlrı nasıl eritcem . Ne kadar sürede kullanılması lazım . bilen yardım etsin nolur 🙏
Devrimaydaliya Aag123 buzlukta ise 6 ay canım ılıktan biraz sıcak suyun içine poşetiyle koy eriyor Satın kaynatma 😘
Deletedmom60 Aag123 buzdolabına indirin buzu erisin eriyince biberona doldurun kullanacağınız kadar kaseye kaynar su koyun biberonuda içine koyun ılıştırın sütün direkt ateş görmemesi lazım erittiğin sütü de buzdolabında saklamak şartıyla 2 gün içinde tüketmeniz lazım
Devrimaydaliya Aag123 eriştiğin anda kullanman gerek dolapta 3 saat duruyor sonra kesiliyordu benim ki
Arasannesi Aag123 bulukta 3 ay saklanıyor normal buz dolabında 3 gun ama cıkarıp çözülen o gun tuketılmelı.2-3 saat ıcerısınde.ya kendı kendıne cıkarın erısım hızlı erımesı gerekıyorsa da sıcak suyun oldugu bır kaba koyup çöZdürülebılır
Aag123 Devrimaydaliya Deletedmom60 Devrimaydaliya Arasannesi [silindi] Deletedmom896 Sena0406 Birannebirfurki çok çok çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️❤️❤️
[silindi] Aag123 merhaba 🌸Donmuş sütü bir kaç saat önceden dışarı çıkartın oda ısısında çözünmesini bekleyin yada çeşmeden akan “soğuk” Suyun altında çözün. Ama asla direk sıcak suya koymayın. Paketin “tamamı” çözündükten sonra bebeğe vereceğiniz miktarı biberona koyun. “Geri kalan paketi buzdolabına kaldırın” Biberondaki sütü ısıtmak için bi kaba kaynamış su koyun ve biberonu onun içine oturtun ısınmasını bekleyin. Isıttığınız sütü içirip bitirmelisiniz “tekrar ısıtılmaz.” “Buzdolabına kaldırdığınız çözünmüş süt 24 saat içinde tüketilmeli” (“” ile belirttiğim şeyler önemli püf noktaları onlara dikkat edin lütfen)
Deletedmom896 Aag123 buzlukta 3 ay buzdolabında 3 gün dışarıda 3 saat yani 3+3+3 kuralı var sıcak suda eritip ılık bir şekilde verebilirsin
Sena0406 Normal havalarda dışarda 3 saat buzdolabında 3 gün buzluyla 3 ay kalır süt sakşama poşetine ya da kalıbına hangisine koyuyorsanız suyu geniş bir cezvede ısıtın içine koyun çözülünce biberonuna koyarsınız bileğinize damlatın soğuksa biberonu sıcak suya oturtursunuz sıcaksa biraz beklersiniz
Birannebirfurki Aag123 ben ilk sıcak suda bekletmiştim daha sonra süt poşeti yarılandıkça bi poşet daha indirdim alt dolaba geceden indirdiysem sabaha yarısı erimiş oluyo