Yeni_anne27 Kizlar 3 ay 14 gunluk bebegim var. Hem meme hem mama veriyorum. Ilk defa bugun kakasinda koyu yesilimsi kaka vardi. Cok fazla degil kakasi sariydi bezin sadece 1 bölümünde vardı. Sebebi nedir acaba bilen basina gelen varmi?
KelebekAnne Yeni_anne27 meme mama alan bebeklerde olabiliyor birde mama SMA ise yeşil kaka yaptırıyor mama değişimi yaptıysanız olabilir bizde de olmuştu
Ahimess Yeni_anne27 sebze ağırlıklı beslendiyseniz ondan olmuş olabilir. Kaka da siyah beyaz vs gibi renk olmadığı sürece ve katı olmadığı sürece normaldir. Eğer tekrarlarsa akınızda kuşku kalırsa doktora sormanızda fayda vardır ☺️
Mrymugur1 Yeni_anne27 yeşil kaka 💩 üşütmüş anlamına geliyor canm dikkatli giydir yada ceryan da kalmasın klima falan
Yeni_anne27 KelebekAnne yok mama aptamil kullaniyorum degisiklikte yapmadim hic. Kotu bisey olmasinda yeter bana
Ahimess Yeni_anne27 olabilir ☺️ Sağlığında bir sıkıntı olduğunu görmüyorsunuz sorun olmaz. Beyaz ve siyah kaka tehlikelidir