Artık o kadar yoruldum ki gündüz ne iş yapabiliyorum ne kendime vakit ayırabiliyorum sadece eşim varken işlere yemeğe bakabiliyorum gündüz uykumuz yarım saat yarım saat uyurdu yine ama artık onu da uyumuyor meme de uyuyor tamam uyudu diyorum yatırıyorum hop uyanıyor kolumda tutayım diyorum boyun fıtığı oldum artık çözüm bulan var mı buna nasıl uyutuyorsunuz bebişleri 5gün sonra 6 aylık olacak şu an da kucağımda o kadar rahat ki rahatsızda olmuyor