AnneAnne1 Selam kizlar gece bi sinek yakaladım. Sabah uyandık oğlumun yanağı böyleydi. Ciddiye almadım ama iyice büyüdü ve içinden irin gibi birşey akıyor. Daha önce hiç böyle olmamıştı. Normal mi acaba gitmeli miyim doktora bilemedim [url=https://hizliresim.com/297tJX][img]https://i.hizliresim.com/297tJX.jpg[/img][/url]
ElifkonunAnnesi AnneAnne1 evet bişey ısırmış gibi ama sinek olmaya da bilir böcek falan olmasın baya büyümüş veya kaşıdı mı acaba 🤔 bu arada çok çok şeker oğlunuz maşallah 🥰❤️💕
tombikdonerkankasiiskender Bu sene ki sinekler çok anormal bi ısırıyo balon gibi şişiyo, enfeksiyon kapmış da olabilir ısırdığı yer sağlık ocağına falan gösterin bence krem falan verirler belki
Zeynepmirac AnneAnne1 içimden sarı su çıkıyorsa böcek ısırığı canım güzel temizlemelisin tüm suratına dağılmasın