Selam herkese 3 aylık bebeğim var uyanık olduğu her an ağlıyor gündüz hiç uyumuyor oyun halısında durmuyor ana kucağında durmuyor sürekli ağlama morundayız. Gazımız yok hemen çıkarıyoruz mama ile besleniyor . Bebeği bu şekilde olan var mı?😢sürekli ağlaması beni çok üzüyor