Kızlar pandemi dolayısıyla denemeden aldığım İki adet 19 numara Adidas ayakkabılar bebeğime küçük geldi ve oğlum faturasını kayıp ettiği için de iade edilmedi. Sıfır ve orijinaldir bilen bilir en rahat ilk adım ayakkabıları denilebilir . 299 liraya aldım 170tl olarak düşünüyorum (Ben ikinci el almam sonuçta şurda şu kadar diyecek olan şimdiden postumdan yavaşça çıksın sinir bozmayalım)
[img]https://i.hizliresim.com/5UMLMj.jpg[/img][img]https://i.hizliresim.com/xhyePD.jpg[/img][/url]