Elifkrgc aptamil şekerli ılduğu için doktorlar genelde önermiyor canım. Kabuzlık da yapıyormuş. Doktorum bana evoliva önermişti. Arada bir kullanıyorum Gaz sorunu yaşamıyoruz güzel sindiriyor geceleri de güzel uyutuyor bebiş, yine de doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. 🙋🏻♀️