Annesininprensesi Kızlar şu an molfix kullanıyorum memnunum ama biraz kalın bir bez değiştirmeyi düşünüyorum canbebe ince ve iyi olduğu söyleniyor sizce devam edeyim mi yoksa canbebe mi?
Annesininprensesi qulistann bende kullanıyorum ama kalin olmasi iyi degil bide bebegimin poposunda iz yapıyor sizin de yapiyor mu?
Deletedmom412 Annesininprensesi ben kullandım ama bi daha asla almam🤷🏻 bi arkadaşımda canbebe den molfix e geçti çok memnun😊
qulistann Annesininprensesi hayir bi ara prima kullandim pisik yapti her bebege gore degisiyor galiba
Annesininprensesi Prensesinacemiannesi 4 numara alicam su an 3 kullaniyorum kullandigimdan beri bariyerleri iz yapiyor küçük değildi aslinda keske bel kısmı biraz uzun olsa sızdırmıyor ama kısa geliyor
deletedmom19 Annesininprensesi doğduğundan beri sleppy baktın sızdırıyor numarasını değiştir cözüm bu
Arzu Annesininprensesi Kesinlikle molfix daha kalın ben paketi açtığımda şok olmuştum 🙈 canbebenin inceliği primaya benziyo
Deletedmom412 Annesininprensesi sleepy ve canbebe sızdırma yaptı şuan prima care kullanıyorum çok memnunum🌼