Merhaba 2 ay önce hediye geldi. Hastalıktan dolayı dışarı çıkamadım ve çok hareketli bir yapım yok zaten ev kuşuyum 😀 ayrıca sezaryen olduğum için zorladı beni, o yüzden hiç kullanmadım. Bebegim zor bir bebek arabadan hoşlanmıyor. O yüzden satıyorum. Sıfırdan farksız. 4baby markası çift yönlü kumaşı gri siyah karışımı- metali gold renginde. Gayet kullanışlı bir araba isteyene satabilirim
