Eymensmomm 6.ayımız bitti sünnetimizide olduk bir mevlid okunmalı diyorlar bu zamanda bende olucaksa anane babane hala teyze yeterli diyorum oda bahcede kayınvalidem habire birilerini çağırma peşinde.herneyse asıl sorum mevlid kıyafeti aldınız mı?? Nerden
GoGirl Eymensmomm dogdugu zaman hastaneden cikmadan sunnet ettirdim ben mevlut yapmadim bilgim yok ama su donemde o kdr yakinlar bile tehlikeli
Arasannesi Eymensmomm bıze korona eşimin babasından bulastı.bence yapmayın tek temasta oldugumuz kısı anne babalarımızdı ve onlardan geldı yanı bu dönemde aıleyle bıle mesafelı olmak lazım
Cascas19 Eymensmomm yani çocuğu öyle padişah gibi giydirmeye gerek yok diye düşünüyorum. Doğum mevlüdünde şık şirin Bi takım elbise giydirmiştim ben pamuklu kumaştan. herkes de çok beğenmişti. Özellikle pamuklu kıyafet giydirmeye özen gösterin. O saten kıyafetler çocuğa resmen işkence oluyor çünkü.
Eymensmomm Arasannesi allahım ne kötü bişey bazen kayınpederm çocuğu kucgna alıyor birde elini fln öpüyor diş çıkarma döneminde eli dvmlı agznda zaten anlamıyor kapşcz en snnda
Arasannesi Eymensmomm malesef o kadar dıkkat etmemıze ragmen basımıza geldı.torunlarını ozledıler gorustuk ogunde bulastı.oyuzden cok hassaslastım bu konuda sıze de tavsıye etmem yakınlar dahı olsa bır sure daha bekleyın yapmayın.ben de henuz yapamadım mevlut bebegım 6 bucuk aylık.kayınbabanızı da uyarın cunku uyarmadıkca musade ettıkce basımıza gelıyor malesef.kırgınlıgı oldu halde bebegımı kucagına falan almıstı büyüğüm dıye kalbı kırılmasın uzun zamandır gormedı dıye ses etmemıstım halbukı koronaymıs tabı bılmıyorduk kaynanamda hıcbır semptom yoktu konduramadık
Eymensmomm Arasannesi ah yarabbim nasıl atlattınız peki çocuğa bulasmamıstır ınsallah rabbım şu ilketten kurtulmayı nasip etsin artık 😔
Eymensmomm Arasannesi bizimde 6bitti 7.aya girdik bakalm olursa olur olmazsa yapck bsy yok biz okuruz geçer
Arasannesi Eymensmomm bebegımı emzırdıgım sureklı yakın temasta oldugum ıcın malesef onada bulasmıstı ama sırtında hırıltı burun tıkanıklıgı hafıf ates harıcı cıddı bır semptom olmadı onda cok şükür.bız de atlattık ama hala etkılerı devam edıyor oyuzden rabbım herkesı korusun bılere paıkolojık olarak cok etkılıyor ınsanı.dısarı cıkıp bır yuruyus yapıp hava almak nimetmiş dıyorsunuz.eşim benden geç negatıfe döndü hem negatıf olsanız bıle öksürük mıde bulantısı halsızlık agrılar vs 2-3 ay devam edebılıyor bızde de hala devam eden sıkayetler var.rabbım kımseye yaşatmasın
M128 Biz aile içi kalabalıktan dolayı hepimiz korona olduk dedem yanimizdaydi yoğun bakımda 15 gündür bugün entube bölümüne aldılar yani virüs aile içi dolaşıyor
Eymensmomm meza bunu diyenler eminim ki hergun geziyordur ben oğlum doğdu doğalı 6aydır evdeyim bence çokta konusmayın insanlar sahilde iç içe meydanlarda toplayıp gezenler kafede didibe oturan bir dolu insan var ve kimse önlemini almıyor..!!!siz ailenizle hiç görüşmüyorsunuz demi??