Kızlar selam dün bir post açmıştım oğlum 9 aylık korunuyorduk prezervatif ile ve eşimde varikosel vardı asla olmaz diyordum ama oldu adetim 10 gün geçince test yaptım iki tane ve pozitifti bugün kan testi yaptım 400 çıktı oran düşük dış gebelik olabilir dedi doktorum ama eğer sağlıklı bı gebelikse emzirmeyi bıraktırman gerekecek dedi doktorum😢 cok üzgünüm oğluma çok üzülüyorum çok küçük başına gelen varmı hamileyken emzirmek neden sakıncalı kafam o kadar yerinde değildi ki sorgulayamadim bile hamileyken emziren varmı yada neden sakıncalı bilen varmi