Anne13 gecmiş olsun. Bebeklerde düzeliyor fizik tedaviyle boyun kasını uzatıyorlar. Ama buyuklerde fızık tedavı yeterli gelmiyor . Boyundan iğneleri varmış. Yaptıracağım ama bende emzırmem bıtsın diye bekliyorum. Doktor zararı olmaz dedi ama yınede guvenemedim emzirirken yapmaya.migrenin de en buyuk kaynagı oymuş. Ustunde çalıştığı kıtap falan yazdığı bir konu doktorun . Migren agrılarım cok gozumden ziyade Migren için yaptıracağım bende