senemyavas emzik hicbirsekilde almadi halada almiyo biberonda ilk dogdugunda sarilik oldu 2 hafta kadar mama takviyesi yaptik cabuk gecsin diye o zaman sadrce gece 1 kere veriyoduk mama ama hicbi biberonu almadi avent falan vardi almadi en son chicco natural feeling diye bi biberon vardi onu almisti sonrasindada zaten kullanma ihtiyacimiz hic olmamisti 5. ayda mamaya baslamak zorunda kaldil halada o chicco biberonu kullaniyoruz sadece onu aliyor