Janss [bilinmeyen] Ben hiç evde kaynatmadım . Bir akrabamızın lokantasından hallettim o işi . Kuzu kemiği olması gerekiyor ve çok kısık ateşte kaynaması gerekiyor .
Janss [bilinmeyen] Zel kullandım . Arkadaşım önermişti o şekilde tanıdım markayı . İnternette üretim şekillerine kadar herşeyi mevcut , içime sindi açıkcası .
Minnosunannesi [bilinmeyen] evde yapıyorum. Kasaptan kuzu kemik alıp evde sirkeli suda bekletiyorum sonra güzelce yıkuyorum içine hiçbirşeyi katmadan sadece kemikleri düdüklüye koyuyorum 4 saatte fln ilikler çıkıyor zaten
Sulegorkem [bilinmeyen] canım bir kasap eşi olarak söylüyüm sana hazır alınanların içinde muhahak koruycu madde var ben kemiği alıyorum( kuzu kaburga gerdan ve incik kemiği) önce 1 saat soğuk suda bırakıyorum kanı çıksın diye sonra 150 derece 30-40 dkk kadar fırınlıyorum sonra çelik tencerede 8-9 saat kadar kaynatıyorum üstüne geçiçek kadar su koyuyorum su kaynadıktan sonra altını en kısa alıp pişirmeye devam ediyorum sonra buz torbalarına dolduruyorum 1 sene buzlukta ömrü vardır bu şekilde yapıldığında ben çocuk olmadan öncede yapıyodum bunu meşaketli bir olay ama hakikisi böyle yapılıyor
Nadiye Sulegorkem fırınlanmasındaki amaç ne acaba ilk defa duyuyorum. Daha iyi ilik suyu çıksın diye mi
Minnosunannesi [bilinmeyen] iki kez açıyorum düdüklüyü bittikçe koyuyorum. İlk baştada biraz üstünü geçecek kadar
Valiva [bilinmeyen] kullanmadım biz henüz 5 aylığız kzımda süt alerjisi var bu nedenle araştırırken denk geldi bebekler için özel kuzu eti hazırlıyorlar bunun için ayrı makine ayrı bıçak tahta kullanıyorlar yetişrirciliğini kndileri yapıyor diğer ürünlerde var
Selinozgeenn [bilinmeyen] bende evde yapıp buz poşetleri ile muhafaza ediyorum daha çok içime siniypr bu şekilde 😌
Sulegorkem Nadiye aynen öyle iliğin daha iyi çıkmasını sağlıyo birde kaynatırken üstünde çıkan kahve rengi köpüklerin oluşmasınına engel oluyo
Elifasel [bilinmeyen] bnde bisey sorayim sadece kemik mi kanatiyosunuz yoksa o kemikte kucuk kucuk et parcalari oluyomu